2014年3月31日月曜日

Piano Moment 1

この度、ピアノソロCDを作りました。
Piano Moment 1

9曲オリジナルで、思いのまま作ってみました。
私は旅が好きなので、旅から感じた事、新潟での日常のひと時から感じた事。曲にしてみました。
毎年か、2年に1度づつでも続けていけるようにシリーズとしてこれからがんばって続けていきたいと思っています。
ライブなどの際に持って行く予定ですが、連絡頂けましたら2千円で購入可能です。
録音は三条市にあるスタジオケンの長野さんにお世話になりました。
写真/デザインは私、モデルは妹という身内での作成ですが、私らしいものが出来たと思います。
CDの写真なのですが、去年の6月に行った新潟佐潟での写真を使いました。初夏の緑が本当に綺麗で、そのまま飾ってもらえるようにあえて文字をいれませんでした。
購入につきましては、
mihopiano@gmail.comまで、お名前、住所、枚数を添えて連絡下さい。
銀行振込を確認してから送る形になります。

どうぞ宜しくお願い致します。

**************************************************************
Dear Everyone,
I made a solo piano CD, "Piano Moment 1".
This CD includes my 9 original pieces.
I had not composed for a long time....
Seeing some beautiful scenes and moments from my daily life and travels, I wanted to express myself through my music.
I will sell it at my gigs mainly, but you can buy it for 2,000yen (about $20), if you contact me at mihopiano@gmail.com
Recorded at Studio Ken in Sanjyo-city, Niigata
I took a picture and my sister was the model. This was almost like my hand made CD. I think I made what I want.
I hope to continue recording every 1 or 2 years.
I really liked the place called, Herb Land Season, in Sagata, Niigata. I went there last June with my sister. The greens were at the beginning of summer and they were just beautiful. I did not want to add any letters in the picture, so you could display the photo if you want.
I am going to set up my music to Itunes later so that you could buy it.
If you are interested in buying at this moment, please contact me at mihopiano@gmail.com
Thank you!!!






0 件のコメント:

コメントを投稿