2014年9月13日土曜日

September 9th, Starting rehabilitation!

Facebookにはアップしておいて自分のブログの更新をしていないなんて。
本当にすみません。

今週月曜日、9/8にうやく固定を取って、超音波の治療を続けながらリハビリに入る事が出来ました。やはり腕は下げれば曲がったままだしピアノを弾くには腕が高音の方へは曲がらないし、とまだまだですが、演奏復帰に向けて頑張って行きたいと思います。


8月9月、そして10月の始めの演奏予定だった方々には大変ご迷惑をおかけしました。これからリハビリを頑張って行きたいと思いますのでまたどうぞ宜しくお願いいたします。

メッセージを頂きました方々どうもありがとうございました。
野沢美穂

Dear all,
I am sorry for delay.

This was supposed to be posted on Monday 9/8.  

The day came!

The doctor finally told me to remove the arm suspending supporter and start rehabilitation. This is a big move for me.

I can not stay my arm straight, I can not reach to the higher range when I play piano, and I can not do a lot of easy things. I need to start over, but I will do my best to get back to play piano in October.

I apologize for the musicians whom I schedule to play with last month, this month, and the beginning next month as well....

I hope to have a quick recovery and get back to play piano.

Thank you,
Miho Nozawa

0 件のコメント:

コメントを投稿