2014年4月13日日曜日

吉川ナオミトリオ@ノアノア

吉川ナオミトリオ@ノアノア
ベースレスでのライブでした。ギターの小松原さんと私のみ。ベースのパートを交互にカバーしながらの演奏でした。楽しかったのですが、あー。ため息。私の左手.......I hate my left hand:(((

ライブの前からノアノアのご飯はとても美味しいと聞いていたので楽しみにしてましたが。皆さん。本当お店に行って下さい。オーナーシェフ石橋さんの作る創作料理はどれも美味しかったです。

燕市吉田大保町961-1 (吉田図書館、隣)
noanoa (ノアノア)

0256-93-1571


Naomi Yoshikawa Trio at "noanoa".
This was a bit challenging gig because there was no bass player.  Me and the guitar player, Komatsubara san would cover the bass parts.  I enjoyed some of it, but, Sign.....I hate my left hand!!! 

Both Naomi san and Komatsubara san were talking about how delicious it's dishes were, and I was looking forward to having Chef Katsuyuki Ishibashi's creative dishes.  Everyone, please come to "noanoa".  It was very good!!!






0 件のコメント:

コメントを投稿