2014年4月27日日曜日

門前音楽市の中から1枚

On April 26, Saturday.  Naomi Yoshikawa Quintet at Niigata prefectural memorial hall.
Thank you for Mr. Minagawa san for taking such a cool picture.  I liked a lot.  The band was good!!!  The drummer, Mr. Wakabayashi told me that he could not hear piano at all, but I think he sounded good.  

4月26日、土曜日にありました門前音楽市の中から、新潟県政記念館での吉川ナオミクインテットの演奏です。ギターの皆川さんが写真を撮って下さいました。素敵な写真を本当ありがとうございます。ドラムの若林さんがピアノが全然聞こえないと言っていましたが、私はそんな感じは受けないくらい素晴らしいドラムだったと思います。


0 件のコメント:

コメントを投稿